Wednesday, 12 October 2011

Is this the end of our relationship, or just simply a nightmare?

demam trkejut, exam, hubungan terlarang..complete package untuk buat ak rse cm nk gila...stiap pertmuan pasti ad perpisahan..hurmm betul ke mcm tu ??..adkah ak bkal kehilangan dy ?? tp npe dgn cara yg mcm nie ?? npe sume bnde nie trjdi ?? ape hikmah disebalik kjadian yg mnimpa ak nie ?? seumur hdup ak..ak x pnah dmam trkejut..first time trkejut smpy demam lpas dgr ssuatu yg mmg menyeksakn..sakit yg teramat sgt..ape dosa ak smpy sume nie jd kt ak ?? xtertanggung dugaan yg sebegini berat..xdpt ak nk gmbarkn mcm mna bile tiba msanya ak khilangan dy..ak hrp sgt2 ak tgh bermimpi skrg.. n ak hrp sgt ak xkn khilangan dy..ILHDM

Monday, 10 October 2011

Pengawas ?? hermmm... layak ke ?? hak3

choiii...dh lame tak update blog...hahaha tetibe rndu lak rsenye nk update...btw ak nk kongsi skit ngn pembaca blog ak nie yg skrg nie ak ngh kemaruk nk jd PENGAWAS SEKOLAH....hahaha agk2 ak layak x time interview nnti ?? fuhhh...sjak ambik borang td smpy la skrg jantung ak duppp dapp duppp dappp berdebar cm nk exam la pulakkk...mcm mne ea situasi time interview nnti ?? errr..nervous doe!!!! ape2 pn doakan smoga ak buat yg terbaekkk n dpt jwb sume soalan time interview nnti...aminn...

Sunday, 4 September 2011

Cubaan...

byk wooo owg add dia :( rsau den!!

ya Allah..kau teguhkanlah kesetiaannya terhadap ku..janganlah diubah perasaannya terhadap ku...sesungguhnya hambaMu ini amat menyayanginya..amin..

Friday, 19 August 2011

Kisah Guru dan Murid

Ada seorang cikgu tadika yang tak percaya wujudnya Tuhan. Dia pun berfikir bagaimana hendak mempengaruhi kanak-kanak di tadika tersebut supaya tak percaya wujudnya Tuhan. Tiba-tiba, dia mendapat satu akal...

Guru tadika : Anak-anak, nampak tak pen ini?
Murid-murid : Nampak cikgu.
Guru tadika : Pen ada kan?
Murid-murid : Ada cikgu.

Kemudian guru tadika tadi memasukkan pen itu ke dalam poket dia dan kemudian bertanya lagi..

Guru tadika : Anak-anak, nampak tak pen?
Murid-murid : Tak nampak cikgu.
Guru tadika : Pen ada tak?
Murid-murid : Tak ada cikgu.
Guru tadika : Anak-anak nampak Tuhan tak?
Murid-murid : Tak nampak cikgu.
Guru tadika : Tuhan ada tak?
Murid-murid : Tak ada cikgu.

Guru tadika itu sangat gembira kerana tujuannya untuk mempengaruhi kanak-kanak itu berjaya. Tetapi.. dalam kumpulan kanak-kanak itu ada seorang budak yang pintar yang bernama Amin lalu dia pun mengangkat tangan...

Amin : Cikgu, boleh saya cakap sesuatu?
Guru tadika : Boleh, mari ke depan.
Amin : Kawan-kawan nampak cikgu tak?
Murid-murid : Nampak.
Amin : Cikgu ada kan?
Murid-murid : Ada.
Amin : Kawan-kawan nampak otak cikgu tak?
Murid-murid : Tak nampak.
Amin: Cikgu ada otak tak?
Murid-murid : Tak ada.

Friday, 12 August 2011

Thursday, 11 August 2011

Puasa punya pukulan :P

puasa oh puasa....hehehe npe eh kekadang time2 puasa ni ak rse penat eh ?? asl puasa je ak penat...asl penat je ak puasa...tp xpela..mcm mne skali pn...puasa itu wajib bg umat Islam..sdangkn nabi pn bley berperang di bulan puasa...inikan pula ak sbgai umatnya untuk berpuasa di suasana yg serba selesa dan lengkap..Alhamdulillah..ak bersyukur dgn limpahan rezeki dari Nya....